...

Kako generirati potencijalne goste za vaš smještaj?

by velj 13, 2023Lead generation

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Lead Generation ili Generiranje potencijalnih gostiju važan je aspekt u vođenju svakog poslovanja, a pogotovo za vlasnike kuća za odmor. Stvaranje potencijalnih gostiju je proces kojim online posjetitelji postaju naši gosti. Korištenjem digitalnih prilika, znanja i paniranja možete iskoristiti puni potencijal i postići više nego s turističkim agencijama i ostalim booking opcijama

Kako razumjeti svoje ciljano tržište, kako optimizirati i prezentirati kuću za odmor, kako koristiti društvene mreže, email marketing i potaknuti usmene preporuke, sve to ćemo proći u nastavku. Bilo da iznajmljujete već dugi niz godina ili ste tek počeli, pružit ću vam korisne savjete i informacije kako biste privukli više rezervacija i gostiju u vaš smještaj.

Razumijevanje vašeg ciljanog tržišta

Budite što precizniji u određivanju

Krećemo s razumijevanjem vašeg ciljanog tržišta ili idealnog gosta i vjerujem da se možemo složiti da je to najbitniji dio vašeg poslovanja i marketinga. Kome se mi to prezentiramo, tko to naš želi? Uspješna strategija stvaranja potencijalnih gostiju počinje razumijevanjem ovog segmenta. 

Kada istražujete ciljno tržište, uzmite u obzir sljedeće čimbenike:

  • Karakteristike idealnih gostiju za iznajmljivanje – Razmotrite demografske podatke kao što su dob, prihod i obiteljski status, kao i interese i sklonosti.
  • Istraživanje i identificiranje tržišta najma za odmor – Pogledajte popularna odredišta za odmor, lokalne atrakcije i događaje koji bi mogli privući idealne goste.

Ako odvojite vrijeme za razumijevanje svog idealnog gosta, možete prilagoditi svoje marketinške napore da dosegnete prave ljude i povećate šanse za pretvaranje online posjetitelja u goste vaše kuće za odmor. Stvaranjem sadržaja i poruke koja se obraća izravno vašim idealnim gostima i naglašava ono što izdvaja vaš smještaj, privući će više upita, rezervacija i maksimalno povećati prihod od smještaja za odmor.

Optimiziranje prezentacije vaše kuće za odmor

Optimiziranje cijelog sustava prednost je digitalnog marketinga

Kvalitetna prezentacija te naknadno optimiziranje ključno je za privlačenje potencijalnih gostiju i stvaranje gostiju vašeg smještaja. Dobra prezentacija istaknut će i prenijeti sve jedinstvene karakteristike vašeg smještaja te vas kao vlasnika i osobe koja će te ljude primiti u svoju kuću za odmor.

Razmotrite sljedeće stavke kako biste prezentirali svoj smještaj:

Istaknite jedinstvene značajke

Istaknite jedinstvene značajke svojeg smještaja i ono što vas izdvaja od drugih. Koristite opisni jezik, uključite fotografije i videozapise te pružite detaljne informacije o smještaju i okolici.

Fotografije i opisi visoke kvalitete

Uložite u fotografije i opise koji će biti na profesionalnoj razini kako biste svoj smještaj prikazali u najboljem svjetlu. Fotografije visoke kvalitete mogu pomoći potencijalnim gostima da vizualiziraju sebe u vašoj kući za odmor i povećat će vjerojatnost da će rezervirati.

Korištenje web stranica i platformi za najam kuća za odmor

Za sve one koji su na booking i turističkim portalima najbolje bi bilo paralelno uz njih pokrenuti svoju web stranicu i početi graditi bazu potencijalnih gostiju i gostiju. Kroz vrijeme zamijenit ćete agencije svojim marketingom te povećati prihode. Digitalni marketing jeftiniji je od turističkih agencija i portala, te ima mnoge mogućnosti koje trenutno nemate. Facebook marketing odličan je početak vašeg marketinga te je potrebno izraditi plan i strategiju kako bi imali cilj i odredili primjerene KPI metrike.

Korištenje društvenih mreža za stvaranje potencijalnih gostiju

Neizostavni alat za vaš marketing

Društvene mreže moćan su alat za vlasnike kuća za odmor koji žele privući potencijalne goste i više rezervacija. S milijunima aktivnih korisnika, platforme društvenih mreža pružaju izvrsnu priliku za dosezanje velike i angažirane publike.

* 3.7 milijardi aktivnih korisnika tvrtke Meta – Fb&IG, WhatsApp, Messenger (podatak 1. mj. 2023. godine)

Pobrinite se o sljedećim stvarima na društvenim mrežama i popunite sezonu.

Izgradnja snažne prisutnosti na društvenim mrežama moguća je uz snažan i dosljedan brand na svim vašim kanalima društvenih mreža. Upotrijebite visokokvalitetne fotografije i zanimljiv sadržaj kako biste predstavili svoju kuću, imanje i stvorili uvjerljivu priču za svoje potencijalne goste.

Maksimizirajte broj ljudi koji će znati za vas i njihov angažman oglašavajući se na društvenim mrežama. Oglašavajući se stvorite bazu pratitelja na jednoj ili više društvenih mreža i povećajte broj angažmana, upita i rezervacija.

Redovitim objavljivanjem zanimljivog i relevantnog sadržaja privucite svoje ciljano tržište na svoju stranicu, društvene mreže ili email listu, a na posljetku i u svoj smještaj. Za svoj marketing možete stvarati jako puno sadržaja koji je vezan za vaš smještaj, lokalna događanja, atrakcije, druge teme koje bi mogle zanimati vaše idealne goste i potaknuti ih na rezervaciju vaše kuće za odmor.

Korištenje email marketinga za stvaranje potencijalnih gostiju

Email marketing vrlo je učinkovit način za generiranje potencijalnih gostiju i povećanje broja rezervacija. Izgradnjom email liste zainteresiranih i angažiranih potencijalnih gostiju možete im se izravno obratiti i promovirati svoj smještaj.

Izgradnja email liste bitan je segment marketinga, no dugotrajan

Izrada email liste ključni je aspekt stvaranja potencijalnih gostiju za vlasnike kuća za odmor. Možete sastaviti popis zainteresiranih potencijalnih gostiju prikupljanjem podataka sa svoje web stranice, kanala društvenih mreža i drugih marketinških aktivnosti. Ponudite opcije kao što su ekskluzivne promocije ili raniji pristup rezervacijama u odnosu na druge potencijalne goste, te tako potaknite ljude da se prijave. 

Nakon što imate email listu, ključno je stvaranje privlačnog sadržaja. Razvijte uvjerljive i relevantne email kampanje koje privlače vašu publiku i potiču ju na djelovanje. Istaknite jedinstvene značajke i prednosti vašeg smještaja i uključite Call-to-action koji ljude vodi na stranicu za rezervacije. Kako biste bili sigurni da su vaše kampanje ciljane i relevantne za svakog pojedinačnog primatelja, segmentirajte svoju email listu na temelju čimbenika kao što su prethodne rezervacije, lokacija i interesi.

Korištenjem email marketinga za stvaranje potencijalnih gostiju, možete izravno doprijeti do zainteresiranih potencijalnih gostiju i promovirati svoj smještaj.

Iskoristite preporuke za stvaranje potencijalnih gostiju

Podsjetite prošlogodišnje goste o njihovom odmoru

Preporuke su vrlo učinkovit način za generiranje potencijalnih gostiju i povećanje broja rezervacija za vašu kuću za odmor. Korištenjem marketinga putem preporuka možete doprijeti do mreže zadovoljnih gostiju i privući više rezervacija.

Pružanje izvrsne korisničke usluge, poticanje usmene preporuke i korištenje web stranica s recenzijama ključne su taktike za povećanje prihoda. Nudeći iznimnu korisničku uslugu, potičući goste da vas preporuče svojim prijateljima i obitelji, te ohrabrujući goste da ostave pozitivne recenzije na popularnim web-mjestima s recenzijama kao što su Facebook, vaša Web stranica, Google My Business povećat ćete vidljivost, izgraditi snažan brend i na kraju povećati svoj prihod. 


Do preporuka možete vrlo jednostavno doći email marketingom te angažirati vaše prošle goste i podsjetiti ih na nezaboravan odmor u vašoj vili.

Generiranje potencijalnih gostiju ključno je za uspjeh bilo kojeg posla u turizmu pa tako i za vas vlasnike kuća za odmor. Korištenjem kombinacije strategija optimizacije, društvenih mreža, email marketinga i marketinga preporuka, možete dosegnuti širu publiku, izgraditi snažan brend i privući više rezervacija.

Ne zaboravite da uvijek počnete s razumijevanjem svog ciljnog tržišta, odnosno Idealnog gosta i prilagodite svoje napore za stvaranje sadržaja i kampanji prema njima. Optimizirajte svoje kanale promocije i web stranicu kako biste osigurali da bude privlačno i da je sve informacije lako pronaći. 

Petra Perčac

Jurica je odličan i profesionalan. Sve se da dogovoriti i odradi u dogovorenom roku. Sa web stranicom koju je izradio sam prezadovoljna i svakako moje preporuke ide njemu!

Tihana Džidić

Upravo sam pogledala svoju novu web stranicu, i iznenađena sam koliko je kvalitetna i lijepa. Svaka preporuka!

Ivor Kos

Izradili smo web stranicu u Prosperitas i jako smo zadovoljni izradom i suradnjom 🙂

Marijana Kauka

Profesionalnost, usluznost i humanost na jednom mjestu.
Sta vise reci od toga 🙂

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Stjepan Hornung

Vrlo profesionalan pristup izradi web-stranicama. Sve što smo dogovorili odradili su perfektno i sada znam da mogu računati na profesionalni podršku. Svakako preporučam👍

Josip Miller

Jurica mi je pomogao riješiti problem s ukradenim računom. Toplo preporučam, jako je strpljiv i stručan

Marijana Ljevar

Jurica se javio na moj Facebook oglas za rješavanjem problema sa Facebook kampanjom i pomogao stručno i ažurno

Stojan Vukovic

Fenomenalno iskustvo i sjajan momak! Brza i efikasna usluga! Sve preporuke! 🙂

Savjeti za organiziranje Facebook stranice za vlasnike kuća za odmor

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju značajnu ulogu u marketingu i oglašavanju smještaja za odmor. Dobro organizirana i učinkovito reklamirana Facebook stranica može vam pomoći da dosegnete širu publiku, povećate svoju vidljivost i na kraju potaknete...

Povećajte svoje rezervacije Facebook kampanjom

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže postale su sastavni dio marketinga kuća za odmor. S milijunima korisnika, Facebook je jedna od najvećih i najpopularnijih platformi među društvenim mrežama, što ju čini vrijednim alatom za sve vlasnike koji žele promovirati...

5 vrsti sadržaja za marketing kuće za odmor

Izrada sadržaja za marketing kuće za odmor nekada može biti zamorna ili nam fali kreativnosti i ne znamo što bi izradili, pisali, snimali. U ovom blog postu vam pišem o vrstama sadržaja koji možete izrađivati za kuće za odmor. Izrada sadržaja oslanja se na našeg...

Facebook marketing za kuće za odmor – [Kompletan vodič]

Vodič možete preuzeti kao EBOOK na - LINK. Jedan od 3 stupa digitalnog marketinga jest PROMOCIJA. Svi kanali koji mogu usmjeriti promet na našu stranicu spadaju pod promo stup. Bitno je analizirati našu target skupinu i znati gdje oni provode vrijeme te svu energiju i...

8 najboljih opcija plaćanja za goste vašeg smještaja

Payment Gateway je sustav koji posreduje između iznajmljivača i banke, te osigurava sigurnu naplatu smještaja.  Gost vašeg apartmana želi rezervirati određene datume i nakon odabira bit će preusmjeren na PG sustav i unijeti svoje podatke. Unutar nekoliko sekundi...
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.