Facebook marketing za kuće za odmor – [Kompletan vodič]

by sij 18, 2023Drustvene mreze

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Vodič možete preuzeti kao EBOOK na – LINK.

Jedan od 3 stupa digitalnog marketinga jest PROMOCIJA. Svi kanali koji mogu usmjeriti promet na našu stranicu spadaju pod promo stup. Bitno je analizirati našu target skupinu i znati gdje oni provode vrijeme te svu energiju i budžet uložiti u taj kanal (ili više kanal) promocije. Facebook stranica i oglašavanje odlična su prilika za sve iznajmljivače. U ovom kompletnom vodiču odabrao sam osnovne stavke koje će vam omogućiti da pokrenete svoje Facebook poslovanje, oglasite se, te planirate i izradite određeni tip sadržaja od kojeg ćete imati mnoge benefite.

Pa krenimo, prije bilo kakvih aktivnosti potrebno je izraditi strategiju

Pitate se zašto?

Kako izraditi strategiju za Facebook marketing za kuću za odmor?

Izrada strategije je vrlo bitna jer nam daje smjer kojim ćemo organizirati i voditi marketing kuće za odmor. Na temelju postavljene strategije znamo koje KPI metrike ćemo pratiti i biti će nam vrlo jednostavno pratiti koliko je marketing dobar te što trebamo optimizirati.

Izradu Facebook marketing strategije dijelimo u nekoliko manjih koraka te započinjemo s određivanjem Idealnog gosta.

Idealni gost

Idealni gost je naš fiktivni gost kojem dajemo karakteristike našeg najidealnijeg gosta. Za tog idealnog gosta stvaramo sve marketinške aktivnosti te je on jedna od najbitnijih stavki naše strategije i marketinga. 

Za definiranje idealnog gosta koristite sve informacije koje imate bilo online ili offline. Ako ste u poslovanju 10 godina sigurno ste upoznali jako velik broj ljudi te možete prepoznat neke zajedničke karakteristike svih gostiju. Bitno je imati sljedeće informacije:

  • Demografske karakteristike, a to su dob, spol, bračno stanje, zanimanje
  • Zemljopisne karakteristike – regija, veličina grada, klima
  • Psihografske karakteristike kao što su životni stil, društvena pripadnost
  • Karakteristike ponašanja – stopa korištenja usluge, situacija u kojoj koristi uslugu, što traži od usluge kad ju želi rezervirati

Primjer idealnog gosta

Thomas, ima 35 godina, uspješnu firmu s 10-ak zaposlenih. Višeg je prihodovnog ranga, zbog razvijanja firme napustio je fakultet. Novac troši na izlazke s društvom, te se želi dodatno obogatiti na kriptu. Bitno mu je da smještaj bude kvalitetan, da ima bazen i da se može odmoriti, voli luksuz. Najviše koristi Facebook, Instagram i pretražuje Google.

Demografija – muškarac, 35 god, vlasnik firme, viši rang prihoda, Njemac

Geografija – Berlin, veći grad, urbana sredina 

Psihografija – viši društveni sloj, hobi igra biljar, obiteljski način života

Ponašanje – troši novac na izlazke, ulaže u kripto i dionice, nije mu bitan brend već kvaliteta, kupuje online

Osim svojeg osobnog iskustva s gostima, koristite i informacije koje imate iz analitike vaših online profila. Ako nemate online profile to nije toliki problem jer se svi početni idealni gosti mijenjaju kroz vrijeme, te će vam trenutni podatci koristiti kao baza. Kako budete upoznavali nove ljude, dobivali informacije online, ažurirat ćete i optimizirat idealnog gosta

To će dovesti do uštede i više rezervacija.

Slikovni primjer Idealnog gosta

Idealni gost – produbite analizu

Što više informacija imate to ćete detaljnije moći odrediti idealnog gosta.

Zašto je to bitno?

U nastavku ćete vidjeti poveznice. No to su sadržaj, analitika, oglašavanje, ušteda vremena i novca, više rezervacija.

Dakle, analizirajte vaše postojeće goste: Ako već imate povijest rezervacija, istražite podatke o vašim postojećim gostima. 

Lokacija

Razmislite o idealnom gostu i njegovim interesima. Koje turističke atrakcije bi ga mogle zanimati? Zanima li ga gastronomija, što imate u blizini, a što na drugom kraju Hrvatske? Razmislite kakav tip gostiju zanimaju takve atrakcije.

Smještaj

Razmislite o karakteristikama vašeg smještaja i koji su tipovi gostiju najviše zainteresirani za takav smještaj. 

Analitika

Koristite alate za analizu kao što su Meta Business Insights kako bi se bolje informirali o vašoj ciljnoj publici. Ovaj alat omogućuje vam da vidite demografske podatke, interese i ponašanja vaše ciljne publike na Facebooku. Više u nastavku ovog vodiča.

Kreativnost

Nemojte se bojati eksperimentirati i istraživati nova tržišta i publike. Ponekad se nova publika pokazuje kao najbolja za vaš smještaj. Ako ste do sada targetirali samo Austrijance, dodajte i Nijemce ili samo južni dio Njemačke.

Nakon što ste definirali vašeg idealnog gosta, možete kreirati ciljane oglase i sadržaje koji će privući njihovu pažnju i pomoći vam da postignete vaše ciljeve u vezi s marketingom na Facebooku.

Kalendar za društvene mreže

Kalendar društvenih mreža je alat koji pomaže u planiranju i organiziranju objavljivanja sadržaja na društvenim mrežama. Omogućuje da unaprijed planirate objave i da ih automatski objavljujete na određeni datum i u određeno vrijeme. Vrlo bitan alat kojim štedimo vrijeme unaprijed zakazujući objave. Osim toga, analitikom znamo kada je naša publika aktivna i zakazat ćemo objave onda kada su oni aktivni. Rast će broj likeova, dijeljenja i komentiranja sadržaja te sama stranica.

Najbolji način za korištenje kalendara za društvene mreže

Najprije izradite plan za sadržaj. Prije smo prošli dio s Idealnim gostom te ćete se vratiti na njega i s obzirom na informacije koje imate o toj osobi dobivat ćete ideje o temama koje možete pisati a koje će ih zainteresirati za vašu lokaciju, županiju i smještaj. Osim blogova možete izrađivati vlogove, memes sadržaj i druge oblike sadržaja, više u nastavku.

Sve te ideje organizirajte u jednu excell tablicu ili word dokument i budite spremni početi izrađivati sadržaj ili ga delegirati.

Izradite raspored. Nakon što ste izradili plan za sadržaj, trebate izraditi raspored za objavljivanje sadržaja. Odredite dan i u koliko sati ćete objaviti sadržaj. 

Koristite alat za kalendar društvenih mreža

Postoji mnogo različitih alata za kalendar društvenih mreža koji vam mogu pomoći u planiranju i organiziranju objavljivanja sadržaja. Neki od najpoznatijih alata su Hootsuite, Sprout Social, Buffer, no za Facebook možete koristiti njegov alat. Ovi alati omogućuju vam da unosite datume i vrijeme objave, kao i da automatski objavljujete sadržaj na određenim datumima i vremenima. 

Izgled kalendara u Facebooku

Kako doći do kalendara u Facebooku?

Otvorite Meta Business Suite i u lijevom menu ćete pronaći kategoriju Planer, odaberite ju.

Otvorit će vam se kalendar te ćete moći odabrati datum, vrijeme i napraviti cijelu objavu.

Kakvi su podatci? Nakon što ste objavili sadržaj, važno je pratiti performanse vaših objavljenih sadržaja. To vam omogućuje da vidite koji sadržaji su najuspješniji i da prilagodite vaš plan za sadržaj u skladu s tim. 

Prilagodite sadržaj i kalendar Kalendar društvenih mreža trebate ažurirati i prilagoditi kako se vaši ciljevi i publika mijenjaju. Važno je stalno pratiti performanse i izvršavati potrebne izmjene kako bi se osiguralo da vaš sadržaj dostiže vašu ciljnu publiku i pomaže vam da postignete vaše ciljeve.

Instalirajte Facebook Pixel na web stranicu

Facebook Pixel je skripta koji se instalira na vašu web-stranicu, omogućuje praćenje posjetitelja i konverzije na web-stranici. To vam omogućuje da kreirate ciljane oglase i da pratite performanse vašeg Facebook oglašavanja.

Također koristan je i za retargeting. Osoba koja posjeti vašu stranicu na kojoj je Facebook Pixel označena je sljedećih 180 dana. Toj osobi možete ponovo prikazati oglas gdje promovirate svoj sadržaj, smještaj, akcije, popuste i ostalo. Na taj način  lakše ćete voditi goste kroz kupovni ciklus do kupovne faze.

Facebook Pixel i broj dolazaka na stranicu

Kako generirati leadove

Lead je potencijalni gost koji je pokazao interes za kuću za odmor. To može biti netko tko je popunio obrazac za kontakt na vašoj web-stranici, netko tko se prijavio za newsletter ili netko tko je kliknuo na oglas. Leadovi su važni jer predstavljaju potencijalne goste koji su već pokazali interes za kućom za odmor i koji su spremni na daljnju komunikaciju i interakciju s vama. Lead generation se odnosi na proces privlačenja i skupljanja leadova, kroz različite aktivnosti.

Kako biste svoje pratitelje na Facebooku pretvorili u goste koji plaćaju, morat ćete biti strateški postavljeni pri objavljivanju sadržaja koji usmjerava na kontakt formu, chatbot, landing page. Bitno je imati relevantan sadržaj i ponudu te se za to opet vratite na Idealnog gosta i razmislite što bi njemu bilo zanimljivo.

Nekoliko ideja za generiranje leadova

  • Vašem potencijalnom gostu prikažite Prodajne stranice smještaja 
  • Objavili ste blog post i on vam je generirao puno angažmana i javljanja gostiju? Napravite promo kampanju s tim blogom i privucite još gostiju. 
  • Izradite videozapis kojim promovirate kuću, njezin sadržaj, ambijent, dodatne stvari koje ste uključili u ponudu smještaja, sve što je bitno vašem idelanom gostu.

Što još može pomoći?

Koristite fotografije smještaja, najbolje bi bilo imati profesionalne fotografije koje koristite na web stranici i booking portalima te ih objavljivati na Facebooku. Tu još možete dodati sadržaj izrađen vašim pametnim telefonom. Većina ih ima kvalitetnu kameru i mnogo je sadržaja na internetu snimljeno baš telefonima. Fotografirajte i snimajte kuću, dvorište, dodatke koje imate kao što je roštilj, ljuljačka, sportski tereni. Više o sadržaju u nastavku.

Gdje gosti dolaze? Prikažite informacije o okolišu vaše kuće za odmor, uključujući informacije o turističkim atrakcijama, restoranima, plažama i drugim zanimljivostima, to ćete već imati pripremljeno u planu za sadržaj koji smo prije spomenuli.

Recenzije i komentari drugih gostiju, bitan element vašeg marketinga. Potencijalni gost imat će više povjerenja u vas nakon što vidi preporuku i pozitivne komentare drugih ljudi. Recenzije možete skupljati na samom Facebooku, a prepručam da napravite i Google My Business profil koji je besplatan i da tamo prikupite recenzije. To će vam pojačati poziciju na Google, a možete ih koristiti i na Facebooku.

Prikažite informacije o cijenama i uslugama koje nudite, uključujući detalje o rezervacijama, dostupnosti i dodatnim uslugama kao što su doručak, čišćenje ili pet friendly..

Akcije i ponude – Prikažite aktualne akcije i ponude koje nude vaše kuće za odmor, kao što su popusti za ranu rezervaciju ili specijalne ponude za dulje boravke. 

Uključite interaktivni sadržaj poput kvizova, anketa ili nagradnih igara koji će privući pažnju potencijalnih gostiju.

Prikažite informacije o sezonskim aktivnostima i događanjima koji se odvijaju u okolici vaše kuće za odmor, kao što su festivali, koncerti, sportske utakmice, gastronomski događaji i ostalo. 

Bitno je testirati razne tipove oglasa, kampanja i mjesta gdje vodimo ljude, bilo to na prodajnu ilil promotivnu stranicu, u Messenger / WhatsApp. 

Kako otvoriti Facebook stranicu?

Facebook stranicu vrlo je jednostavno otvoriti te u sljedećem videu to možete pogledati.

  1. Otvaranje Facebook stranice napravite s vašeg osobnog profila
  2. Odaberite “Stranice” ili “Pages” na lijevom dijelu stranice
  3. Zatim Kreiraj novu stranicu
  4. Upišite podatke koje Facebook traži od vas
Otvorite Facebook stranicu u nekoliko minuta

Kako urediti Facebook stranicu?

Za urediti Facebook stranicu trebamo znati i pripremiti određene materijale. Samostalno ili uz pomoć dizajnera izradite cover stranice. 

Primjer:

Možete postaviti sliku kuće uz logo i kontakt informacije, ili vaš Value Proposition.

Primjer Covera za Facebook – Izrađen u Canvi

Izraditi cover možete u Canvi, te već izabrati gotov template i postaviti svoje informacije i fotografije. Možete angažirati profesionalnca koji će to napraviti u profesionalnim alatima te će vas moći usmjeriti ka boljem dizajnu.

Nakon covera, postavite vaš logotip te krenite s izradom opisa. Uvod je limitaran na 100 znakova te treba biti kreativan i privuči posjetitelja stranice da nastavi istraživati.

Primjer: 

“Luksuz, privatnost i prekrasni pogledi u jednom! Rezervirajte i uživajte u odmoru sanjara”

Nastavite s ostalim stavkama te popunite profil kako bi izgledao bogato te kako bi se posjetitelji lakše snalazili i pronašli informacije.

Odaberete “Uredi pojedinosti” te nakon otvaranja prozora odabere jednu od opcija, a one vas dovode do “Kontakti i informacije”

Prije smo dodali kontakt informacije te sad nastavite na Social link – dodajte sve ostale društvene mreže koje imate a povezane su vašim smještajem.

Sljedeće su vam ime vašeg WI-FI, radno vrijeme, raspon cijena, usluge i jezik kojim možete pričati s gostom.

Za radno vrijeme možete postaviti Uvijek otvoreno ili Radno vrijeme nije dostupno, odaberite što vam je prikladnije. 

Za usluge imate ponuđene opcije Facebooka te odaberite nekoliko opcija koje su prikladne.

Sljedeće su Informacije o privatnosti i pravne informacije te tu dodajte linkove koje imate na vašoj web stranici o Pravilima privatnosti.

Posao i obrazovanje, Prebivalište, Obitelj i veze popunite po vlastitom izboru. 

Više o vama sekciju možete iskoristiti kako biste dodali još informacija ili promotivnih / prodajnih tekstova za vaš smještaj.

Ovaj dio smo popunili te se vratite na vrh i odaberite opciju “UREDI”, na dnu stranice pronaći ćete sekciju Istaknuto te ju popunite vašim najboljim sadržajem.

Na kraju odaberite meni (tri točkice) i opciju Pogledaj kao. Otvorit će vam se vaša Facebook stranica sa svim popunjenim informacijama te ćete ju pregledati kao da ste posjetitelj stanice.

Koje vrste objava izrađivati za Facebook marketing kuće za odmor?

Najavio sam iznad da ćemo proći dio sa sadržajem i što objavljivati na Facebooku. Ovdje ću vam pojasniti o 3 vrste objava a još dodatne 2 vrste možete pogledati na webinaru s kolegicom Dinom. Link na Webinar

Proći ćemo 3 vrste sadržaja a to su: 

  • Close-up sadržaj – detalji iz vaše ponude i smještaja
  • User-generated content – sadržaj koji kreiraju gosti
  • Promocija – davanje konkretne ponude

Close-up sadržaj pljeni pažnju detaljima u vašoj kući te daje drugačiji vibe naspram konkurencije. Istaknut ćete se i zapasti za oko posjetiteljima i budućim gostima.

Close-up sadržajem usmjerit ćete pažnju na neke čari vaše kuće, određene luksuzne detalje koje potencijalni gost nema ili želi imati u svojoj kući. Takve objave su specifične te vas ističu nad konkurencijom koja rijetko ili nikada ne objavljuje takve fotografije i objave.

Neki primjeri cloes-up sadržaja mogu biti luksuzni namještaji ili umjetnosti koje držite na ormariću ili posebnom dijelu kuće. Imate poseban cvijet u vrtu? Posebnu igračku za dijete vašeg gosta? Dočarajte im atmosferu vaše kuće i odmora koji će doživjeti.

User-generated sadržaj je sadržaj koji gosti sami kreiraju. Neki od primjera su recenzije, videoizjave gostiju, fotografije i objave gostiju, a da vas oni označe (vašu stranicu ili lokaciju). Takav sadržaj izravno utječe na druge ljude koji traže mjesto gdje će putovati na odmor te će na takve objave gledati s posebnom pozornošću. Ako je gostima koji objavljuju bilo toliko dobro da dijele sadržaj morat će biti i njima dobro.

Korištenje user-generated sadržaja je dobro za marketing kuća za odmor jer to pomaže u stvaranju povjerenja i autentičnosti s potencijalnim gostima. Recenzije i komentari drugih gostiju su vjerodostojniji nego samo reklame i marketinški sadržaj. Također, to pomaže u privlačenju pažnje potencijalnih gostiju.

Promocija – davanje konkretne ponude. Ne radite marketing kako biste trošili vrijeme u svojem životu već kako biste popunili slobodne datume i sezonu završili kao pobjednici. Davanje konkretne ponude proaktivan je pristup prema gostima i potiče ih da naprave rezervaciju. No nemojte to raditi pre često jer ćete ispasti kao da forsirate prodaju sto će narušiti vaš ugled i izgled brenda.

Kako se oglašavati na Facebooku?

Oglašavanje na Facebook platformi relativno je jednostavno. Po meni, svatko može naučiti napraviti kampanju, puno je materijala na internetu i na engleskom ali i na hrvatskom jeziku. 

Ukratko ću vam pokazati kako izraditi kampanju u Facebook Ads Manageru, a vi testirajte kako vam ide. Slobodno javite rezultate 🙂

Započinjemo u Facebook Ads Manageru te odabiremo “KREIRAJ”.

Dashboard Facebook Ads Managera

Otvara nam se izbornik sa 6 tipova kampanji koje možemo izabrati. Svaka od tih vrsti ima svoje prednosti te služi određenoj namjeni. 

Vrsta 1 – Svjesnost – Facebook će prikazati oglas ljudima za koje pretpostavlja da će nas najvjerojatnije zapamtiti. Ovaj tip kampanje je odličan za veći Reach, Brand awareness, Prikazivanje videozapisa. Ovu vrstu koristimo kako bismo došli do više ljudi i pojačali naš brend.

Vrsta 2 – Promet – Ovom kampanjom želimo voditi ljude na određenu stranicu, bilo vašu Facebook ili web stranicu. Također možemo oglašavati i događaj. Odlično je za klikove na oglas, Landing pageve, Messenger i WhatsApp te za Pozive. Ovu kampanju koristimo kad nam treba promet, na stranicu, na objavu, u Messenger / WhatsApp. Kvalitetna opcija za Lead Generation koji smo spomenuli iznad.

Vrsta 3 – Engagement – Želite li dobiti više poruka, pregleda na video, objavu ili više sviđanja na stranici? Odaberite ovu kampanju. Odlična je za Messenger, Instagram i WhatsApp, Prikazivanje videozapisa, Pojačavanje angažmana na objavi i Konverzije.

Vrsta 4 – Potencijalni klijenti – Skupljajte leadove za svoju kuću. Možete preusmjeriti ljude na Messenger, Poziv ili Kreirati Instant forme. Instant formom dajte potencijalnom gostu nešto što će ga privući i zainteresirati da vam ostavi svoje kontakt podatke. 

Primjer:

Ispunite kontakt formu i primite 5% popusta, ili preuzmite kratki vodić kroz naše mjesto. Također jako kvalitetno za Lead Generation.

Vrsta 5 – Promocija aplikacija – Vjerujem da vam ovo neće trebati. To je vrsta kampanje koju koristimo kad imamo aplikaciju te ju želimo promovirati.

Vrsta 6 – Prodaja – Facebook će prikazati vaš oglas ljudima koji će najvjerojatnije rezervirati vaše smještaj. Kampanja je dobra za Konverzije, Pozive, te Messenger i WhatsApp.

Za ovaj primjer odabrao sam Vrstu 2 – Promet te mi se otvorio prozor gdje mogu postavljati generalne postavke kampanje.

Tipovi kampanja koje možemo odabrati

Najprije odabirem Naziv kampanje. Postavljam generalno ime, a da je lako za raspoznat među ostalim kampanjama. 

Primjer:

Promet – na LP (landing page) Vila P. – rezervacije

Nakon toga mogu odabrati i postaviti Ograničenje troška. Ja osobno ne postavljam ovdje već na Ad Setu.

Možemo odabrati A/B test. Ovisno što radite, umjesto A/B testa možete napraviti 2-3 ad seta i u svakom 2-3 oglasa te vidjeti koje opcije vam bolje funkcioniraju. Na taj način ćete se promovirati više i napraviti A/B test.

Odaberete opciju Advantage campaign budget te postavite opcije koje želite ili ne.

Postavljamo postavke na razini Kampanje

Odabiremo “DALJE” te dolazimo na opcije za Ad Set.

Postavljamo ime našeg prvog Ad Seta

Primjer:

Ad set #1

Postavljamo postavke na razini Ad Seta

Zatim odabiremo gdje želimo voditi ljude. Pošto sam kao naslov stavio Lp Vila P. onda ih želim odvesti na web stranicu te odabirem opciju Web-mjesto.

Imate opciju odabira Dinamični sadržaj oglasa te tu omogućujete Facebooku da na temelju sadržaja koji mu budete kasnije dali on sam izrađuje razne vrste oglasa. Ovo je dobra opcija za kreativu i razne oglase no ako postavite sami oglase onda ćete moći testirati samostalno. 

Dolazimo do djela za Proračun te tu imate dvije opcije. Dnevni proračun gdje odabirete koliko će ovaj Ad Set trošiti na dnevnoj bazi. Ako npr. odaberete 20€ postoji mogućnost da će jedan dan Facebook potrošiti 25€ a drugi dan 15€. Druga opcija je Proračun za cijelo vrijeme trajanja promocije. Tu postavljate budžet i određujete datum kada kampanja kreće i kada se završava. U tom periodu Facebok će koristiti vaš budžet.

Postavljamo budžet na razini Ad Seta

Dolazimo do jednog od najbitnijih dijelova oglašavanja na internetu a i na Facebooku, a to je Publika. Ovdje imate razne opcije koje možete odabrati te možete otići u krajnost i targetirati ulice, dakle ako znate bogate četvrti u kojima žive vaši potencijalni gosti, možete ih označiti i prikazivati im oglase. 

Najbitniji dio – Odabiremo targeting

Zatim odabiremo Pozicije i Optimizacija i isporuka. Pozicije može Facebook odabrati automatski umjesto vas ili ih možete odabrati samostalno. Za Optimizaciju preporučamo da pustite kako je bilo na početku i bez mijenjanja.

Došli smo do kraja odabira Ad Set opcija te na temelju postavljenog targetinga s desne strane imate okvirne brojke o rezultatima koje možete očekivati.

Facebook nam daje okvirno potencijalne rezultate

Morate znati da što širu publiku targetirate to ćete morati više uložiti, a s druge strane ako idete s preuskim targetingom možda neće biti toliko precizan ili neće uopće dati rezultata.

Odabrali smo “DALJE” te dolazimo na opciju za naš oglas

Primjer:

Ad #1, ili naziv onoga što je taj oglas – Promo smještaja, Rezervacije.

Izrađujemo oglas – imamo nekoliko vrsti i mogućnosti

Odabirem stranicu te možemo dodati i naš Instagram profil ako nam je u planu i na toj platformi prikazati oglas.

Možemo koristiti Oglas, Postojeću objavu ili Hub mockup. Za postojeću objavu prvo moramo nešto objaviti te ćemo to koristiti kao oglas (inače, ovo je puno bolja opcija od boostanja). Takav oglas će prikupiti na toj objavi sviđanja i komentare što će dati dodatni kredibilitet kad ljudi budu gledali samu objavu.

Zatim imamo opcije Formata – Jedna slika ili videozapis, Carousel ili Collection. Opciju Oglasi za više oglašivača ćemo isključiti.

Dodajemo fotografije koje želimo koristiti te osmišljamo i pišemo Primarni tekst, Naslov i Opis.

Pišemo sadržaj koji je povezan s slikom, landing pageom i idealnim gostom. 

Najprije ga želimo zaintrigirati fotografijom, zatim Naslovom te ovim Primarnim tekstom gdje ćemo ga “nagovoriti” da klikne na oglas i posjeti landing page.

Najbitniji dio oglasa i pregled s desne strane

Odabiremo poziv na djelovanje – npr. Zatraži termin, te nakon toga odabiremo Fb Pixel koji imamo postavljen na web stranici i odaberemo “OBJAVI”

Kampanja je u tom trenutku gotova te ju možemo po potrebi ažurirati. Od tog trenutka Facebook pregledava što smo napravili i imali problema s njihovim Policy pravilima. Kroz 2-3 dana kampanja će biti odobrena i oglasi se pokreću. 

Gdje i što pratiti u analitici Facebooka?

Analitika je vrlo bitna u svakom marketingu a danas uz digitalni marketing imamo toliko opcija i podataka koje možemo pratiti da je to nekada i previše te se mnogi pogube u tolikim brojkama. 

Analitiku koristite kako biste se uspoređivali s konkurencijom i sa samima sobom, odnosno pratite koji vaš sadržaj daje rezultate, a koji ne.

Kako i gdje pregledati analitiku u Facebooku?

Ulazimo na naš profil i s lijeve strane odabiremo “Analitika”

Početni zaslon na našoj stranici

Na početnoj stranici imamo pregled svih kategorija ovog djela Analtike, a to su Vaša stranica, Objave i Publika (možemo ih posebno izabrati s lijeve strane).

Za brzi pregled analitike

Ovdje možete kratko pregledati metrike kao što su Doseg objave, Angažman na objave, nova Sviđanja, Novi pratitelji stranice. Zatim Reakcije, Komentari, Dijeljenja, Pregledi fotografije i Klikovi na vezu.

Pod Objave pregledajte kako su prošle posljednje objave i kakvi su rezultati.

Pod Publika pregledajte tko je vaš targeting.

Ovo su informacije koje možete pregledavati i koristiti no one nisu toliko detaljne. Iz tog razloga nastavljamo dalje na Meta Business Suite koji možete pronaći otprilike u istom lijevom menu na sredini.

Odabirom “Meta Business Suite” dolazimo na sljedeći zaslon.

Meta Business Suite – početni zaslon

Na dnu odabiremo “Insights” te dolazimo na sljedeći zaslon:

Pregled analitike – na ovoj stranice cjelokupni

Ovdje imamo detaljniji prikaz naše analitike stranice.

S lijeve strane vidjet ćete meni u kojem možete izabrati koji dio želite pregledavati.

Dio s Rezultatima izgledat će vam kao na sljedećoj slici.

Kako izgledaju statistike za odabrani datum

Možete vidjet krivulju kako su određene metrike rasle i padale tijekom određenog perioda. Ovakve metrike analizirajte usporedno s sadržajem i oglasima koje ste postavili u to vrijeme. Je li rast bio zbog više objava tog tjedna? Je li pad bio zbog nekvalitetne objave? Je li rast bio zbog oglasa? Je li pad bio zbog ne aktivnosti?

Odaberite Audience i pregledajte od kud dolaze ljudi koji vas prate i imaju interakciju s vašim sadržajem i stranicom. Analizirajte i gradove, države koji imaju manju interakciju izbacite iz targetinga jer ne želite trošiti novac na njih. Samim izbacivanjem iz targetinga povećava vam se budžet za ona mjesta koja vam daju rezultate te ćete ih još pojačati.

Ovdje bih izdvojio kategoriju “Potencijalna publika”, slika u nastavku

Potencijalna publika – što nam Facebook sugerira

Ovdje možete vidjeti što Facebook kaže koliki je broj vaše potencijalne publike s obzirom na trenutne aktivnosti i vaš profil.

Sljedeća opcija je poprilično zanimljiva i jako korisna ako imate konkurenciju, a tko ju danas nema?

A gdje je konkurencija?

Ovdje možete vidjeti kako izgledaju vaše metrike usporedno s vašom konkurencijom i to na Instagramu i na Facebooku. Čim otvorite Facebook stranicu dođite do Business to watch i dodajte vaše konkurente. Uspoređujte kako oni rade i kako vi radite, imaju li oni bolji sadržaj? Ako da, koji sadržaj? Možete li vi napravit istu vrstu sadržaja?

Dalje možemo pogledati naš Sadržaj i kakve rezultate smo postigli.

Sadržaj i njegove statistike – Što možemo poboljšati?

Sljedeće možemo analizirati naše video objave, koliko minuta videa je pogledano, te usporedba s prošlim video objavama. Također kao i kod sadržaja i ovdje možemo uspoređivati nas i konkurenciju.

Koliko ljudi konzumiraju naše videozapise?

Audience, Loyalty i Retention su kategorije koje se odnose na vašu publiku i postotak kojim raste vaša Facebook stranica. Loyalty kategorija prati metrike aktivnosti vaših pratitelja, koliko je novih pratitelja a koliko je ljudi prestalo pratiti vašu stranicu. Retention nam pokazuje od kuda dobivamo preglede na sadržaj. Uz to imamo sažetak koja duljina video objave najbolje rezonira s publikom.

Vrijeme je za Facebook marketing

Facebook je odlična platforma za iznajmljivače. Možete početi graditi brend, publiku i cijelu priču oko vas. Ako ste trenutno na booking portalima koji svako malo mijenjaju svoje politike i uzimaju sve veće provizije ovo može biti dobra alternativa. Gradite publiku i brend te ćete ubrzo koristiti samo Facebook za generiranje svojih gostiju

Mnoštvo je alata, opcija i mogućnosti na ovoj platformi a dobro je što još uvijek nije prevelik broj kuća za odmor s planom, idejom i ciljem da radi marketing na Facebooku kao što to vi sada možete.

Vodič možete preuzeti kao EBOOK na – LINK.

Petra Perčac

Jurica je odličan i profesionalan. Sve se da dogovoriti i odradi u dogovorenom roku. Sa web stranicom koju je izradio sam prezadovoljna i svakako moje preporuke ide njemu!

Tihana Džidić

Upravo sam pogledala svoju novu web stranicu, i iznenađena sam koliko je kvalitetna i lijepa. Svaka preporuka!

Ivor Kos

Izradili smo web stranicu u Prosperitas i jako smo zadovoljni izradom i suradnjom 🙂

Marijana Kauka

Profesionalnost, usluznost i humanost na jednom mjestu.
Sta vise reci od toga 🙂

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Stjepan Hornung

Vrlo profesionalan pristup izradi web-stranicama. Sve što smo dogovorili odradili su perfektno i sada znam da mogu računati na profesionalni podršku. Svakako preporučam👍

Josip Miller

Jurica mi je pomogao riješiti problem s ukradenim računom. Toplo preporučam, jako je strpljiv i stručan

Marijana Ljevar

Jurica se javio na moj Facebook oglas za rješavanjem problema sa Facebook kampanjom i pomogao stručno i ažurno

Stojan Vukovic

Fenomenalno iskustvo i sjajan momak! Brza i efikasna usluga! Sve preporuke! 🙂

Kako generirati potencijalne goste za vaš smještaj?

Lead Generation ili Generiranje potencijalnih gostiju važan je aspekt u vođenju svakog poslovanja, a pogotovo za vlasnike kuća za odmor. Stvaranje potencijalnih gostiju je proces kojim online posjetitelji postaju naši gosti. Korištenjem digitalnih prilika, znanja i...

Savjeti za organiziranje Facebook stranice za vlasnike kuća za odmor

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju značajnu ulogu u marketingu i oglašavanju smještaja za odmor. Dobro organizirana i učinkovito reklamirana Facebook stranica može vam pomoći da dosegnete širu publiku, povećate svoju vidljivost i na kraju potaknete...

Povećajte svoje rezervacije Facebook kampanjom

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže postale su sastavni dio marketinga kuća za odmor. S milijunima korisnika, Facebook je jedna od najvećih i najpopularnijih platformi među društvenim mrežama, što ju čini vrijednim alatom za sve vlasnike koji žele promovirati...

5 vrsti sadržaja za marketing kuće za odmor

Izrada sadržaja za marketing kuće za odmor nekada može biti zamorna ili nam fali kreativnosti i ne znamo što bi izradili, pisali, snimali. U ovom blog postu vam pišem o vrstama sadržaja koji možete izrađivati za kuće za odmor. Izrada sadržaja oslanja se na našeg...

8 najboljih opcija plaćanja za goste vašeg smještaja

Payment Gateway je sustav koji posreduje između iznajmljivača i banke, te osigurava sigurnu naplatu smještaja.  Gost vašeg apartmana želi rezervirati određene datume i nakon odabira bit će preusmjeren na PG sustav i unijeti svoje podatke. Unutar nekoliko sekundi...