Savjeti za organiziranje Facebook stranice za vlasnike kuća za odmor

by velj 10, 2023Drustvene mreze

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju značajnu ulogu u marketingu i oglašavanju smještaja za odmor. Dobro organizirana i učinkovito reklamirana Facebook stranica može vam pomoći da dosegnete širu publiku, povećate svoju vidljivost i na kraju potaknete više rezervacija. Bilo da ste iskusni vlasnik ili tek počinjete, ključno je imati čvrstu strategiju kako biste povećali svoju prisutnost na Facebooku. 

U ovom blogu pričat ću vam o stavkama uz pomoć kojih možete učinkovito organizirati svoju Facebook stranicu za iznajmljivanje i maksimalno iskoristiti ovaj moćni marketinški alat. 

Facebook stranica

Izrada profesionalne stranice

Prvi korak u povećanju prepoznatljivosti na Facebook stranici vašeg smještaja je stvaranje stranice profesionalnog izgleda. Vaša bi stranica trebala točno odražavati karakter i stil vaše kuće i prenijeti poruku koju želite poslati potencijalnim gostima. To se može postići raznim vizualnim elementima kao što su profilne slike, naslovne fotografije i cjelokupni dizajn vaše stranice.

Obratite pozornost na sljedeće stavke Facebook stranice.

Koristite slike visoke kvalitete uključite fotografije vaše kuće za odmor, okolice i svih pogodnosti koje nudite. To će potencijalnim gostima dati jasnu sliku o tome što mogu očekivati kada rezerviraju boravak u vašem objektu.

Dodajte detaljan opis svojeg smještaja uključujući lokaciju, značajke i pogodnosti. To će potencijalnim gostima omogućiti bolje razumijevanje onoga što vaš smještaj ima za ponuditi i što ga izdvaja od ostalih u okolici.

Iskoristite poziv na radnju (CTA) kako biste potencijalne goste usmjerili na svoju web stranicu ili stranicu za rezervaciju. To će pomoći pretvoriti online posjetitelje u goste vašeg smještaja.

Održavajte svoju stranicu ažurnom, te redovito objavljujte novosti o svojoj kući za odmor i okolnom području kako bi potencijalni gosti bili angažirani i informirani. To može uključivati ažuriranja o lokalnim događajima, promocijama i sezonskim aktivnostima.

Sljedeći ove savjete, možete stvoriti stranicu profesionalnog izgleda koja točno odražava vašu nekretninu i pomaže vam da se povežete s potencijalnim gostima.

Informacije koje treba uključiti (uz primjere)

U nastavku vam navodim bitne stavke koje biste trebali napisati i objaviti na svojoj Facebook stranici, te sam uz njih naveo i primjere.

Točan i detaljan opis vašeg smještaja

Primjer: 

“Pobjegnite u naš miran i luksuzan odmor u srcu grada. Naša prekrasno dizajnirana kuća za odmor s dvije spavaće sobe i dvije kupaonice nudi sve pogodnosti i udobnosti doma, s prekrasnim pogledom na obrise grada iz svake sobe. Otvoreni koncept dnevnog boravka i blagovaonice savršen je za zabavu, dok potpuno opremljena kuhinja i udobne spavaće sobe pružaju savršen prostor za opuštanje i punjenje baterija.”

Kvalitetne fotografije interijera i eksterijera nekretnine

Primjer: 

Uključite fotografije koje prikazuju jedinstvene značajke vašeg smještaja, kao što su prekrasan pogled, prostrani dnevni boravak i elegantan dekor.

Sadržaji i usluge koje nudite

Primjer:

“Uživajte u najboljem od oba svijeta uz naše vrhunske sadržaje i usluge. Naš posjed ima vrhunski tenis teren, vanjski bazen i privatno parkiralište za svakog gosta. Također nudimo usluge čišćenja, Wi-Fi, kabelski TV i pet-friendly smo.”

Kalendar raspoloživosti ili sustav rezervacija

Primjer: 

“Provjerite dostupnost i jednostavno rezervirajte svoj boravak putem našeg jednostavnog sustava rezervacija. Jednostavno odaberite željene datume, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo. Naš kalendar dostupnosti u stvarnom vremenu osigurava da možete rezervirati s povjerenjem, znajući da su vaši željeni datumi sigurni i dostupni.”

Podaci za kontakt, kao što su broj telefona i email

Primjer: 

“Slobodno nas kontaktirajte s bilo kakvim pitanjima ili nedoumicama. Naše ljubazno i obrazovano osoblje dostupno je 24 sata dnevno telefonom na +385 98 193 5780 ili email na jurica@prosperitas-agencija.hr.”

Lokacija i upute

Primjer: 

“Smješten u srcu grada, naša kuća za odmor udaljena je samo nekoliko minuta hoda od najboljih trgovačkih centara, restorana i plaža. Nudimo vam detaljne upute kako biste nas lakše pronašli, bilo da dolazite automobilom, javnim prijevozom, avionom ili taksijem.”

Pravila u vezi prijave, odjave i otkazivanja

Primjer: 

“Želimo osigurati da vaš boravak kod nas bude što je moguće nesmetan i bez stresa. Vrijeme prijave je u 16 sati, a vrijeme odjave je u 11 sati. U malo vjerojatnom slučaju da trebate otkazati, imamo fleksibilna pravila otkazivanja s punim povratom novca do 72 sata prije dolaska.”

Recenzije i izjave prethodnih gostiju

Primjer: 

“Nemojte nam samo vjerovati na riječ, pogledajte što naši gosti imaju za reći o boravku kod nas. Pročitajte naše sjajne recenzije i svjedočanstva da vidite zašto je naš smještaj za odmor savršen izbor za vaš sljedeći bijeg od stresa i svakodnevnog života.”

Lokalne atrakcije i aktivnosti u okolici

Primjer:

“Otkrijte najbolje što grad ima za ponuditi uz naše preporuke lokalnih atrakcija i aktivnosti. Od muzeja i kazališta, do avantura na otvorenom i kulinarskih iskustava, u ovom živahnom i dinamičnom gradu ima za svakoga ponešto.”

Posebne akcije ili popusti

Primjer: 

“Rezervirajte svoj boravak kod nas već danas i iskoristite naše ekskluzivne promocije i popuste. Od specijalnih ponuda za ranoranioce do last minute ponuda, imamo sve što vam je potrebno da vaš sljedeći odmor učinimo pristupačnijim i ugodnijim.”

Objavljivanje svih ovih informacija na vašoj Facebook stranici omogućit će potencijalnim gostima sveobuhvatno razumijevanje vašeg smještaja i onoga što mogu očekivati od boravka. 

Pružanjem jasnih i sažetih informacija možete pomoći gostima da donesu informirane odluke i povećate vjerojatnost da izvrše rezervaciju. Osim toga, redovito ažuriranje vaših informacija će vašu stranicu održati svježom i relevantnom za vašu publiku, čineći je privlačnijom potencijalnim gostima.

Za kraj bih dodao da je izrada Facebook stranice za vašu nekretninu ključni korak u povećanju online prisutnosti i privlačenju više potencijalnih gostiju, te prije same izrade Facebook stranice, izradite strategiju Facebook marketinga. Sljedeći savjete iz ovog bloga, možete učinkovito iskoristiti svoju Facebooku stranicu kako biste unaprijedili svoj posao i dosegnuli širu publiku.

Petra Perčac

Jurica je odličan i profesionalan. Sve se da dogovoriti i odradi u dogovorenom roku. Sa web stranicom koju je izradio sam prezadovoljna i svakako moje preporuke ide njemu!

Tihana Džidić

Upravo sam pogledala svoju novu web stranicu, i iznenađena sam koliko je kvalitetna i lijepa. Svaka preporuka!

Ivor Kos

Izradili smo web stranicu u Prosperitas i jako smo zadovoljni izradom i suradnjom 🙂

Marijana Kauka

Profesionalnost, usluznost i humanost na jednom mjestu.
Sta vise reci od toga 🙂

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Stjepan Hornung

Vrlo profesionalan pristup izradi web-stranicama. Sve što smo dogovorili odradili su perfektno i sada znam da mogu računati na profesionalni podršku. Svakako preporučam👍

Josip Miller

Jurica mi je pomogao riješiti problem s ukradenim računom. Toplo preporučam, jako je strpljiv i stručan

Marijana Ljevar

Jurica se javio na moj Facebook oglas za rješavanjem problema sa Facebook kampanjom i pomogao stručno i ažurno

Stojan Vukovic

Fenomenalno iskustvo i sjajan momak! Brza i efikasna usluga! Sve preporuke! 🙂

Kako generirati potencijalne goste za vaš smještaj?

Lead Generation ili Generiranje potencijalnih gostiju važan je aspekt u vođenju svakog poslovanja, a pogotovo za vlasnike kuća za odmor. Stvaranje potencijalnih gostiju je proces kojim online posjetitelji postaju naši gosti. Korištenjem digitalnih prilika, znanja i...

Povećajte svoje rezervacije Facebook kampanjom

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže postale su sastavni dio marketinga kuća za odmor. S milijunima korisnika, Facebook je jedna od najvećih i najpopularnijih platformi među društvenim mrežama, što ju čini vrijednim alatom za sve vlasnike koji žele promovirati...

5 vrsti sadržaja za marketing kuće za odmor

Izrada sadržaja za marketing kuće za odmor nekada može biti zamorna ili nam fali kreativnosti i ne znamo što bi izradili, pisali, snimali. U ovom blog postu vam pišem o vrstama sadržaja koji možete izrađivati za kuće za odmor. Izrada sadržaja oslanja se na našeg...

Facebook marketing za kuće za odmor – [Kompletan vodič]

Vodič možete preuzeti kao EBOOK na - LINK. Jedan od 3 stupa digitalnog marketinga jest PROMOCIJA. Svi kanali koji mogu usmjeriti promet na našu stranicu spadaju pod promo stup. Bitno je analizirati našu target skupinu i znati gdje oni provode vrijeme te svu energiju i...

8 najboljih opcija plaćanja za goste vašeg smještaja

Payment Gateway je sustav koji posreduje između iznajmljivača i banke, te osigurava sigurnu naplatu smještaja.  Gost vašeg apartmana želi rezervirati određene datume i nakon odabira bit će preusmjeren na PG sustav i unijeti svoje podatke. Unutar nekoliko sekundi...