- 1 Izrada profesionalne stranice
- 2 Informacije koje treba uključiti (uz primjere)
- 2.1 Točan i detaljan opis vašeg smještaja
- 2.2 Kvalitetne fotografije interijera i eksterijera nekretnine
- 2.3 Sadržaji i usluge koje nudite
- 2.4 Kalendar raspoloživosti ili sustav rezervacija
- 2.5 Podaci za kontakt, kao što su broj telefona i email
- 2.6 Lokacija i upute
- 2.7 Pravila u vezi prijave, odjave i otkazivanja
- 2.8 Recenzije i izjave prethodnih gostiju
- 2.9 Lokalne atrakcije i aktivnosti u okolici
- 2.10 Posebne akcije ili popusti
U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju značajnu ulogu u marketingu i oglašavanju smještaja za odmor. Dobro organizirana i učinkovito reklamirana Facebook stranica može vam pomoći da dosegnete širu publiku, povećate svoju vidljivost i na kraju potaknete više rezervacija. Bilo da ste iskusni vlasnik ili tek počinjete, ključno je imati čvrstu strategiju kako biste povećali svoju prisutnost na Facebooku.
U ovom blogu pričat ću vam o stavkama uz pomoć kojih možete učinkovito organizirati svoju Facebook stranicu za iznajmljivanje i maksimalno iskoristiti ovaj moćni marketinški alat.
Izrada profesionalne stranice
Prvi korak u povećanju prepoznatljivosti na Facebook stranici vašeg smještaja je stvaranje stranice profesionalnog izgleda. Vaša bi stranica trebala točno odražavati karakter i stil vaše kuće i prenijeti poruku koju želite poslati potencijalnim gostima. To se može postići raznim vizualnim elementima kao što su profilne slike, naslovne fotografije i cjelokupni dizajn vaše stranice.
Obratite pozornost na sljedeće stavke Facebook stranice.
Koristite slike visoke kvalitete uključite fotografije vaše kuće za odmor, okolice i svih pogodnosti koje nudite. To će potencijalnim gostima dati jasnu sliku o tome što mogu očekivati kada rezerviraju boravak u vašem objektu.
Dodajte detaljan opis svojeg smještaja uključujući lokaciju, značajke i pogodnosti. To će potencijalnim gostima omogućiti bolje razumijevanje onoga što vaš smještaj ima za ponuditi i što ga izdvaja od ostalih u okolici.
Iskoristite poziv na radnju (CTA) kako biste potencijalne goste usmjerili na svoju web stranicu ili stranicu za rezervaciju. To će pomoći pretvoriti online posjetitelje u goste vašeg smještaja.
Održavajte svoju stranicu ažurnom, te redovito objavljujte novosti o svojoj kući za odmor i okolnom području kako bi potencijalni gosti bili angažirani i informirani. To može uključivati ažuriranja o lokalnim događajima, promocijama i sezonskim aktivnostima.
Sljedeći ove savjete, možete stvoriti stranicu profesionalnog izgleda koja točno odražava vašu nekretninu i pomaže vam da se povežete s potencijalnim gostima.
Informacije koje treba uključiti (uz primjere)
U nastavku vam navodim bitne stavke koje biste trebali napisati i objaviti na svojoj Facebook stranici, te sam uz njih naveo i primjere.
Točan i detaljan opis vašeg smještaja
Primjer:
“Pobjegnite u naš miran i luksuzan odmor u srcu grada. Naša prekrasno dizajnirana kuća za odmor s dvije spavaće sobe i dvije kupaonice nudi sve pogodnosti i udobnosti doma, s prekrasnim pogledom na obrise grada iz svake sobe. Otvoreni koncept dnevnog boravka i blagovaonice savršen je za zabavu, dok potpuno opremljena kuhinja i udobne spavaće sobe pružaju savršen prostor za opuštanje i punjenje baterija.”
Kvalitetne fotografije interijera i eksterijera nekretnine
Primjer:
Uključite fotografije koje prikazuju jedinstvene značajke vašeg smještaja, kao što su prekrasan pogled, prostrani dnevni boravak i elegantan dekor.
Sadržaji i usluge koje nudite
Primjer:
“Uživajte u najboljem od oba svijeta uz naše vrhunske sadržaje i usluge. Naš posjed ima vrhunski tenis teren, vanjski bazen i privatno parkiralište za svakog gosta. Također nudimo usluge čišćenja, Wi-Fi, kabelski TV i pet-friendly smo.”
Kalendar raspoloživosti ili sustav rezervacija
Primjer:
“Provjerite dostupnost i jednostavno rezervirajte svoj boravak putem našeg jednostavnog sustava rezervacija. Jednostavno odaberite željene datume, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo. Naš kalendar dostupnosti u stvarnom vremenu osigurava da možete rezervirati s povjerenjem, znajući da su vaši željeni datumi sigurni i dostupni.”
Podaci za kontakt, kao što su broj telefona i email
Primjer:
“Slobodno nas kontaktirajte s bilo kakvim pitanjima ili nedoumicama. Naše ljubazno i obrazovano osoblje dostupno je 24 sata dnevno telefonom na +385 98 193 5780 ili email na jurica@prosperitas-agencija.hr.”
Lokacija i upute
Primjer:
“Smješten u srcu grada, naša kuća za odmor udaljena je samo nekoliko minuta hoda od najboljih trgovačkih centara, restorana i plaža. Nudimo vam detaljne upute kako biste nas lakše pronašli, bilo da dolazite automobilom, javnim prijevozom, avionom ili taksijem.”
Pravila u vezi prijave, odjave i otkazivanja
Primjer:
“Želimo osigurati da vaš boravak kod nas bude što je moguće nesmetan i bez stresa. Vrijeme prijave je u 16 sati, a vrijeme odjave je u 11 sati. U malo vjerojatnom slučaju da trebate otkazati, imamo fleksibilna pravila otkazivanja s punim povratom novca do 72 sata prije dolaska.”
Recenzije i izjave prethodnih gostiju
Primjer:
“Nemojte nam samo vjerovati na riječ, pogledajte što naši gosti imaju za reći o boravku kod nas. Pročitajte naše sjajne recenzije i svjedočanstva da vidite zašto je naš smještaj za odmor savršen izbor za vaš sljedeći bijeg od stresa i svakodnevnog života.”
Lokalne atrakcije i aktivnosti u okolici
Primjer:
“Otkrijte najbolje što grad ima za ponuditi uz naše preporuke lokalnih atrakcija i aktivnosti. Od muzeja i kazališta, do avantura na otvorenom i kulinarskih iskustava, u ovom živahnom i dinamičnom gradu ima za svakoga ponešto.”
Posebne akcije ili popusti
Primjer:
“Rezervirajte svoj boravak kod nas već danas i iskoristite naše ekskluzivne promocije i popuste. Od specijalnih ponuda za ranoranioce do last minute ponuda, imamo sve što vam je potrebno da vaš sljedeći odmor učinimo pristupačnijim i ugodnijim.”
Objavljivanje svih ovih informacija na vašoj Facebook stranici omogućit će potencijalnim gostima sveobuhvatno razumijevanje vašeg smještaja i onoga što mogu očekivati od boravka.
Pružanjem jasnih i sažetih informacija možete pomoći gostima da donesu informirane odluke i povećate vjerojatnost da izvrše rezervaciju. Osim toga, redovito ažuriranje vaših informacija će vašu stranicu održati svježom i relevantnom za vašu publiku, čineći je privlačnijom potencijalnim gostima.
Za kraj bih dodao da je izrada Facebook stranice za vašu nekretninu ključni korak u povećanju online prisutnosti i privlačenju više potencijalnih gostiju, te prije same izrade Facebook stranice, izradite strategiju Facebook marketinga. Sljedeći savjete iz ovog bloga, možete učinkovito iskoristiti svoju Facebooku stranicu kako biste unaprijedili svoj posao i dosegnuli širu publiku.