Uz profil idealnog gosta do povećanja rezervacija

by velj 4, 2023Idealni gost

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Kao vlasnik kuće za odmor, važno je da shvatite svoju ciljnu publiku kako bi znali kako izraditi marketing ili Facebook strategiju koja će omogućiti rast poslovanja. Profiliranjem idealnog gosta, možete prilagoditi marketing aktivnosti, unaprijediti sadržaj koji kreirate i ponuditi atraktivne pakete koji će privući prave goste. Objasnit ću vam ključne elemente idealnog gosta, uključujući demografiju, stil života i interese, te korisne marketinške taktike za privlačenje gostiju. Bez obzira na to jeste li početnik u iznajmljivanju ili želite poboljšati postojeći objekt, razumijevanje idealnog gosta je prvi korak prema uspjehu.

Demografske informacije

Demografske informacije bitan su element stvaranja profila Idealnog gosta zato što pomaže u jačanju njegove marketinške strategije i povećava učinkovitost aktivnosti. 

Tko je vaša ciljana skupina?

Ove informacije daju vam precizne informacije o vašoj ciljanoj publici, te uključuju: 

  • Dob
  • Spol
  • Bračno stanje
  • Zanimanje

Zašto je to bitno?

Zato što na temelju ovih informacija stvarate i prilagođavate vaše marketinške aktivnosti i napore u smjeru u kojem znate da su vaši potencijalni gosti, vaša ciljna skupina. Omogućujete si uštedu novca i vremena jer neće trošiti niti jedno niti drugo na pogrešne ljude i nuditi im pogrešne sadržaje, pakete i poruku.

Dakle, demografske informacije pomažu vam da stvorite marketinšku strategiju koja je usmjerena na prave ljude, te je učinkovitije nego da radite bez ovih informacija.

Dob

Dob vam pruža uvid u dobnu strukturu vaše ciljne publike. Na primjer, vaš idealan gost ima između 30 i 50 godina vi ćete usmjeriti svoje aktivnosti i promocije prema toj dobnoj skupini i pružit ćete im sadržaje koji su atraktivni i relevantni za njih.

Spol

Koristite spol kako biste prilagodili svoju marketinšku strategiju. Na primjer, ponudite posebne sadržaje poput wellness programa za žene ili sportske aktivnosti za muškarce.

Bračno stanje

Ako vašu ciljanu publiku čine bračni parovi, možete naglasiti sadržaje poput romantičnih šetnji, wellness programa za dvoje te ponuditi pakete za bračne obljetnice i druge slične prilike.

Zanimanje

Ako vašu ciljanu publika čine poslovni putnici, možete naglasiti sadržaje kao što su Wi-Fi, radne zone te ponuditi pakete s ranim check-inom i kasnijim check-outom.

Geografske informacije

Zemljopisne informacije kao što su regija, veličina grada i klima, pružaju vam informacije o lokaciji i klimatskim uvjetima u kojima vaši potencijalni gosti žive. Na temelju tih informacija, možete stvoriti marketinške strategije koje su usmjerene prema potencijalnim gostima iz određene regije ili grada.

Psihografske informacije

Psihografske informacije kao što su životni stil, društveni sloj, osobnost i hobiji pomažu vam u identificiranju interesa i potreba Idealnog gosta. Životni stil uključuje način života, interese i aktivnosti gosta, kao što su zdrav način života, avanture ili kultura. Na temelju ovih informacija možete prilagoditi marketinške aktivnosti, tako da odgovaraju interesima i potrebama Idealnog gosta. To uključuje ponudu aktivnosti, opreme i sadržaja koji će zadovoljiti zahtjeve Idealnog gosta i povećati njegovu želju za rezerviranjem vašeg smještaja.

Životni stil

Životni stil se odnosi na način života, interese i aktivnosti koje osoba voli ili prakticira. To može uključivati stvari poput fitnessa, kreativnosti, putovanja, avantura, zdrave prehrane, zabave i slično. Životni stil također može uključivati duhovne, filozofske ili političke stavove i interese. 

Na primjer, ako je Idealni gost zainteresiran za fitnes i zdrav životni stil, možete ponuditi sadržaj s listom terena za tenis, biciklističke staze i jogging, a također može ponuditi opcije zdrave prehrane i spa usluge. Ako Idealni gost voli putovanja i avanture, možete ponuditi izlete u okolici, kao i aktivnosti poput jahanja, raftinga ili penjanja

Informacije o životnom stilu također pomažu u odabiru marketinških kanala i prilagođavanju marketinške poruke tako da privuku željene goste. Uključivanje interesa i aktivnosti Idealnog gosta u marketinške kampanje može povećati njegovu želju za rezerviranjem vašeg smještaja.

Društveni sloj

Društveni sloj označava socio-ekonomski status pojedinca ili obitelji. Obično se podijeli na nekoliko kategorija, kao što su visoki, srednji i niski, a svaka kategorija ima svoje specifične karakteristike i preferencije.

Poznavanje društvenog sloja svojih potencijalnih gostiju može imati veliki utjecaj na vašu poslovnu i marketinšku strategiju. Na primjer, ako je ciljana publika srednjeg društvenog sloja, možete posvetiti više pažnje ponudi kvalitetnih sadržaja i usluga, dok bi za ciljanu publiku visokog društvenog sloja mogli uključiti luksuzne sadržaje i usluge

Također, marketinške aktivnosti i komunikacije možete prilagoditi specifičnim preferencijama klijenata iz različitih društvenih slojeva.

Osobnost

Informacije o osobnosti Idealnog gosta bitne su za uspješno stvaranje profila. Naime, ljudi često biraju kuće za odmor koje su usklađene s njihovim životnim stilom i osobnosti. Primjerice, ako Idealni gost voli avanturu, vi možete iskoristiti taj podatak i ponuditi aktivnosti poput izleta i outdoor avantura koje će zadovoljiti tu potrebu i privući takvog gosta. Ovakve informacije stoga omogućuju da prilagodite sadržaj i marketinške aktivnosti na specifične želje i potrebe Idealnog gosta.

Hobiji

Hobiji su zanimanja ili aktivnosti kojima se neko bavi u slobodno vrijeme, koje su uzrok zadovoljstva i motivacije. Oni mogu biti fizički, kreativni, intelektualni i slično. Znajući hobije vašeg Idealnog gosta možete ponuditi relevantne sadržaje i aktivnosti u svojoj okolici kako bi se povećala privlačnost vaše kuće za odmor za tog gosta. Na primjer, ako Idealni gost voli fotografiranje iskoristite taj podatak i ponuditi izlete u lokacije s lijepim pogledima i dobrim uvjetima za fotografiranje.

Informacije o ponašanju

Informacije o ponašanju kao što su potrošačko ponašanje, prilika, stavovi i status, omogućavaju vam da dobijete uvid u kupovne navike, stavove i ciljeve vaših potencijalnih gostiju. 

Na primjer, ako je Idealni gost sklon trošenju na kvalitetne proizvode i iskustva, vi možete ponuditi premium opcije i usluge. Također, ako je Idealni gost zainteresiran za ekologiju i zaštitu okoliša, možete uključiti eco-friendly prakse u svoj poslovni model. Na taj način, možete povećati privlačnost svoje ponude i prilagoditi je specifičnim potrebama i željama svojih Idealnih gostiju.

Marketinške strategije

Izradom strategije imamo korake koje pratimo i optimiziramo

Nakon što jasno shvatite profil svojeg idealnog gosta, vrijeme je da implementirate marketinške strategije kako biste ih privukli i zadržali. Evo nekoliko ključnih strategija koje treba razmotriti.

Prilagodite svoj oglas svom idealnom gostu

Vaš oglas za iznajmljivanje treba odražavati vrstu iskustva koje vaš idealan gost traži. S obzirom na informacije koje imate u profilu o vašem Idealnom gostu, istaknite jedinstvene značajke svojeg smještaja, okolice, atrakcija koje su im privlačne, luksuzni sadržaj i ostalo.

Iskoristite društvene mreže da doprete do ciljane publike

Društvene mreže moćan su alat za dosezanje vaše ciljane publike i promicanje vašeg smještaja za odmor. Razmislite o korištenju platformi kao što su Instagram, Facebook ili Pinterest kako biste predstavili svoj smještaj, istaknuli lokalne atrakcije i ponudili posebne promocije.

Ponudite posebne pakete i promocije

Ponuda posebnih paketa i promocija može vam pomoći da privučete svoje idealne goste i povećate broj rezervacija. Razmislite o ponudi popusta za produžene boravke, pakete za odmor ili programe vjernosti za stalne goste.

Iskoristite recenzije gostiju kako biste poboljšali svoj smještaj za odmor

Potaknite goste da ostave iskrene i detaljne recenzije svojeg iskustva u vašem objektu. Ove povratne informacije mogu vam pomoći identificirati područja za poboljšanje i napraviti promjene kako biste privukli svoje idealne goste.

Napravite email marketing kampanju za bivše i potencijalne goste

Email marketing isplativ je način da doprete do ciljane publike i promovirate svoj smještaj za odmor. Razmislite o stvaranju kampanje za dosezanje bivših gostiju, kao i potencijalnih gostiju koji su pokazali interes za vaš smještaj.

Primjenom ovih marketinških strategija možete učinkovito dosegnuti i privući svoje idealne goste te stvoriti uspješan i profitabilan posao iznajmljivanja za odmor.

Zaključak

Razumijevanje vašeg idealnog gosta bitan je segment uspjeha u poslu iznajmljivanja. Prikupljanjem demografskih, psihografskih, geografskih i informacija o ponašanju, te implementacijom prilagođenih marketinških strategija, možete stvoriti personalizirano i nezaboravno iskustvo za vaše goste. 


Bilo da tek počinjete ili želite poboljšati svoj postojeći smještaj, prvi korak do uspjeha je odvojiti vrijeme da shvatite svog idealnog gosta. Privlačenjem pravih gostiju i stvaranjem pozitivnog iskustva s odmora, izgradit ćete bazu lojalnih gostiju i povećati potencijal vašeg objekta za ponovne rezervacije i pozitivne recenzije.

Petra Perčac

Jurica je odličan i profesionalan. Sve se da dogovoriti i odradi u dogovorenom roku. Sa web stranicom koju je izradio sam prezadovoljna i svakako moje preporuke ide njemu!

Tihana Džidić

Upravo sam pogledala svoju novu web stranicu, i iznenađena sam koliko je kvalitetna i lijepa. Svaka preporuka!

Ivor Kos

Izradili smo web stranicu u Prosperitas i jako smo zadovoljni izradom i suradnjom 🙂

Marijana Kauka

Profesionalnost, usluznost i humanost na jednom mjestu.
Sta vise reci od toga 🙂

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Stjepan Hornung

Vrlo profesionalan pristup izradi web-stranicama. Sve što smo dogovorili odradili su perfektno i sada znam da mogu računati na profesionalni podršku. Svakako preporučam👍

Josip Miller

Jurica mi je pomogao riješiti problem s ukradenim računom. Toplo preporučam, jako je strpljiv i stručan

Marijana Ljevar

Jurica se javio na moj Facebook oglas za rješavanjem problema sa Facebook kampanjom i pomogao stručno i ažurno

Stojan Vukovic

Fenomenalno iskustvo i sjajan momak! Brza i efikasna usluga! Sve preporuke! 🙂

Kako generirati potencijalne goste za vaš smještaj?

Lead Generation ili Generiranje potencijalnih gostiju važan je aspekt u vođenju svakog poslovanja, a pogotovo za vlasnike kuća za odmor. Stvaranje potencijalnih gostiju je proces kojim online posjetitelji postaju naši gosti. Korištenjem digitalnih prilika, znanja i...

Savjeti za organiziranje Facebook stranice za vlasnike kuća za odmor

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju značajnu ulogu u marketingu i oglašavanju smještaja za odmor. Dobro organizirana i učinkovito reklamirana Facebook stranica može vam pomoći da dosegnete širu publiku, povećate svoju vidljivost i na kraju potaknete...

Povećajte svoje rezervacije Facebook kampanjom

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže postale su sastavni dio marketinga kuća za odmor. S milijunima korisnika, Facebook je jedna od najvećih i najpopularnijih platformi među društvenim mrežama, što ju čini vrijednim alatom za sve vlasnike koji žele promovirati...

5 vrsti sadržaja za marketing kuće za odmor

Izrada sadržaja za marketing kuće za odmor nekada može biti zamorna ili nam fali kreativnosti i ne znamo što bi izradili, pisali, snimali. U ovom blog postu vam pišem o vrstama sadržaja koji možete izrađivati za kuće za odmor. Izrada sadržaja oslanja se na našeg...

Facebook marketing za kuće za odmor – [Kompletan vodič]

Vodič možete preuzeti kao EBOOK na - LINK. Jedan od 3 stupa digitalnog marketinga jest PROMOCIJA. Svi kanali koji mogu usmjeriti promet na našu stranicu spadaju pod promo stup. Bitno je analizirati našu target skupinu i znati gdje oni provode vrijeme te svu energiju i...