Izrada sadržaja za marketing kuće za odmor nekada može biti zamorna ili nam fali kreativnosti i ne znamo što bi izradili, pisali, snimali. U ovom blog postu vam pišem o vrstama sadržaja koji možete izrađivati za kuće za odmor.
Izrada sadržaja oslanja se na našeg Idealnog gosta. Želimo stvarati sadržaj za jednu specifičnu osobu / target skupinu jer nam to garantira uspjeh na duge i kratke staze.
Za ovaj blog pripremio sam jednu Idealnu gošću te podatke možete preuzeti za svoje potrebe.
Ime:
Ana
Demografske karakteristike:
Žena u 30-ima
Majka troje djece (2-10 godina)
Muž je vlasnik firme i zarađuje 1-2 mil. € godišnje
Cilj:
Traži luksuzni odmor u Istri
Potrebe i želje:
Traži kvalitetu i luksuz u svemu, očekuje visoke standarde u smještaju, hrani i usluzi. Traži odmor koji će pružiti balans između opuštanja i zabave za cijelu obitelj. Želi se osjećati sigurno i zaštićeno za sebe i svoju obitelj. Želi koristiti svoj novac za nešto što će joj i njenoj obitelji pružiti nezaboravno iskustvo.
Akcije:
Trazi ponude kuća za odmor sa bazenom, privatnom plažom, blizinom atrakcija za djecu. Provjerava recenzije i komentare o kućama za odmor, provjerava stvarni izgled kuće preko fotografija i videa. Kontaktira vlasnika kuće za odmor i traži informacije o sigurnosti i uslugama. Rezervira kuću za odmor preko online platforme ili direktno kontaktirajući vlasnika.
Ana je potencijalni gost koji traži luksuzni odmor za cijelu obitelj. Ona ima visoke standarde i želi iskoristiti svoj novac za nešto što će njoj i njenoj obitelji pružiti nezaboravno iskustvo. Ona je spremna potrošiti više novca za smještaj, hranu i usluge kako bi se osjećala sigurno i udobno. Ona će vjerojatno pregledavati različite opcije, provjeravati recenzije i komentare te kontaktirati vlasnika kuće za odmor kako bi osigurala da je odabrana kuća odgovarajuća za njene potrebe i želje.
Za Anu možemo izraditi jako puno sadržaja, a ja bi izradio sljedeće:
- Fotografije i video – mogu joj prikazati unutrašnjosti kuće za odmor tako da Ana može vidjeti kakav je raspored i oprema u kući
- Fotografije okoliša
- Vodiči i turistički savjeti – mogu biti u vidu blog postova, vloga, videozapisa i fotografija, gifova. Na taj način Ana će znati gdje može voditi svoju djecu, muža i pamtiti svoj ovogodišnji odmor
- Recenzije i preporuke – možemo prikazati recenzije i komentare prethodnih gostiju u obliku videozapisa ili slika koji govore o njihovim iskustvima u vašoj kući za odmor.
Fotografije i video za marketing kuće za odmor
Za Facebook marketing kuće za odmor možete kreirati jako puno sadržaja s jako malo ili ništa uloženog novca. Potrebno je vrijeme i malo vještine / vježbe. Također, na linku možete pogledati webinar kolegice Dine na temu 5 vrsti sadržaja za privlačenje rezervacija.
Virtualne ture
Virtualne ture su zasigurno pun pogodak i s njima ćete generirati jako puno leadova. Gledajuću video turu Ana će saznati sve o vašoj kući za odmor, njezinom sadržaju, rasporedu kuće, koliko je velika, što sve imate u ponudi za djecu i odrasle. Može li se rashladiti u bazenu, pustiti djecu u igraonici i slično.
Kratko sam pretražio Youtube i izdvojio bih jedan Youtube kanal na kojem možete vidjeti virutalne ture. Gledajući video tih tura možete primjetiti da su snimljeni profesionalnom opremom i gledajte ga više kao inspiraciju. YT Kanal – Homeworthy .
S druge strane pronašao sam Youtube kanal koji snima jedna obitelj i izdvojit ću njihv video. Jako mi je zanimljivo što su prikupili 20.000 pregleda na videu koji ih je koštao možda 2 sata vremena i 0 novca. Možete primjetiti u ogledalu da je sniman mobitelom, a od editiranja samo je dodana zabavna glazba / melodija. Interaktivan je i drži pažnju.
Close-up fotografije i video
Sljedeći dobitni sadržaj svakako je Close-up sadržaj koji može biti u obliku fotografije i videozapisa detalja iz vaše kuće za odmor. Vrlo korisna tehnika kojom Ana može saznati jako bitne informacije na brz, efikasan i zanimljiv način.
Primjeri close-up sadržaja su:
- Fotografije ili video kamina
- Fotografije ili jacuzzi-a / bazena
- Fotografije ili video privatne plaže
- Fotografije ili video igrački za djecu
- Fotografije ili video luksuznih ukrasa
- Fotografije ili video unutrašnjosti kuće, kao što su kuhinja, spavaće sobe ili kupaonice
- Videozapisi koji pokazuju kako se koriste neke od opreme kuće za odmor, kao što je kamin / rošitlj, igračke
Za inspiraciju kako i što snimiti, poslikati u svojoj kući za odmor možete se koristiti Pinterest platformom.
Prijedlog:
U Pinterestu upišite ključne riječi koje vas zanimaju, npr. house interior close-up
Close-up sadržaj bitan je za luksuzne kuće za odmor, jer se ljudi često odlučuju za te vrste kuća zbog posebnih detalja i opreme koje su u njima.
Nakon što je Ana pogledala virtualnu turu moje kuće i poćela planirati što će i gdje raditi, objavio sam close-up detalja koji daju dodatnu dozu luksuza i mojoj kući, brendu i Facebook stranici.
Sad je vrijeme da Ana vidi da to nije samo objava i reklama već da postoje ljudi koji su već bili u mojoj kući, te su oduševljeni i preporučaju me drugima.
Kako to postići?
Recenzije gostiju kuće za odmor
Recenzije i preporuke prethodnih gostiju korisne su za potencijalne goste koji traže mjesto za odmor. Recenzije pružaju informacije iz prve ruke o kvaliteti smještaja, lokaciji, sadržajima i uslugama. Pomažu pratiteljima stranice da se odluče dodatno raspitati o smještaju (što znači da su bliže rezervaciji) ili da odmah naprave rezevaciju kuće za odmor.
Recenzije možete dobiti u vidu komentara na društvenim mrežama ili u videozapisa koji će vam vaši gosti poslati.
Pri odabiru recenzije koju želim prikazati Ani, razmislit ću što joj je najbitnije, te ću od svih recenzija izabrati najprikladniju.
U ovaj dio priče o objava spajamo se s sadržajem User-Generated Content. Takav sadržaj je idealan jer će gost napraviti objavu na svojem profilu, napisati kako mu je biti ovdje na odmoru i označiti našu stranicu što će dovesti do toga da je ta objava i na našem Facebook zidu. Besplatna reklama i objava!
Primjer recenzije
Nemam kuću za odmor no imam recenzije s Google My Business-a.. Ako dobivate recenzije na GMB ili booking agencijama možete napraviti screenshot i objaviti.
Kako koristiti recenzije?
Recenzije možemo koristiti na sljedeće načine:
- Objavljivanje recenzija na društvenim mrežama
- Korištenje recenzija u reklamama
- Stavljanje recenzija na vašu web stranicu
- Korištenje recenzija u e-mail marketingu
- Povezivanje recenzija sa stranicama za ocjenjivanje poput TripAdvisora
Vodići i turistički savjeti za marketing kuće za odmor
Vodiči i turistički savjeti su važan dio digitalnog i Facebook marketinga kuće za odmor. Oni pružaju potencijalnim gostima informacije o lokaciji, znamenitostima i aktivnostima, što im omogućuje da planiraju svoj odmor i iskoriste svoje vrijeme na najbolji način. Korištenje vodiča i turističkih savjeta u svom marketinškom planu je odličan način za privlačenje potencijalnih gostiju i povećanje šansi za rezervacijom.
Vodič i turističke savjete napišite i objavite na svojoj web stranici. Osim što želite pružiti informacije potencijalnim gostima želite da oni posjete vašu web stranicu. Tada su puno bliže istraživanju smještaja i rezervaciji.
Jedan vodič možete iskoristiti na nekoliko načina:
- Blog post
- E-book
- Vlog
- Podjeliti ga na Facebook i ostale društvene mreže
- Izdvojiti određene naslove iz vodiča i napraviti objavu od njih
- Newsletter
- Email marketing
- Reklama za promo ili lead generation
- Fizički izraditi vodič i ostaviti ga u kući kako bi ga gosti koristili
Korištenje vodiča i turističkih savjeta u svom marketinškom planu može pomoći potencijalnim gostima da planiraju svoj odmor i privući ih da rezerviraju kuću za odmor. Pružanjem detaljnih i korisnih informacija, gosti će se osjećati sigurnije i zadovoljnije svojim izborom. Osim toga, korištenje vodiča i turističkih savjeta može pokazati gostima da se brinete o njihovu iskustvu i da želite da se osjećaju kao kod kuće. To će povećati lojalnost gostiju i vjerojatnost ponovnih rezervacija.
Izdvojio sam 3 teme za izradu turističkog vodiča za kuće za odmor. Preporučam da ih usmjerite na svoju lokaciju – bilo na razini sela, grada ili županije u kojoj se nalazite, i najbitnije, usmjereno vašim gostima.
3 teme za izradu turističkog vodiča za kuće za odmor:
- Vodič po lokalnim plažama: informacije o najboljim plažama u Istarskoj županiji, kao što su plaže u Rovinju, Poreču i Umagu.
- Vodič po lokalnim znamenitostima: informacije o popularnim znamenitostima u Istarskoj županiji, kao što su Pula Arena, Euphrasius Basilica u Poreču i Grad Rovinj.
- Vodič po vinskim putovima: informacije o vinskim putovima u Istarskoj županiji i preporuke za posjete vinogradima i degustacije vina.
Koristan sadržaj o vašem mjestu, gradu, županiji
Slično kao i turistički vodiči možete izrađivati objave koje se baziraju na lokacijama u vašoj blizini ili županiji.
Izradite ili preuzmite fotografije o lokacijama u vašoj blizini i objavite ih uz kratki opis koji će zainteresirati vaše goste. Ako bi izrađivao ovakav sadržaj za idealnu gošću Anu, sigurno bih objavio slike pješćanih plaža na kojima se nesmetano može igrati sa svojom obitelji. Fotografija ili kratki video terase restorana s najboljom hranom u regiji također ne bi bile na štetu.
Vaša kuća je u starom istarskom selu?
Prošećite se po selu i snimite starinske kuće, dvorišta, prirodu kako bi potencijalni gosti znali u kakvom okruženju će odmarati te što mogu vidjeti u šetnji.
Jeste li za popuste?
Akcije i popusti su snažan alat u marketingu kuća za odmor, jer oni privlače potencijalne goste koji traže dobre ponude. Objavljivanjem informacija o trenutačnim akcijama i popustima, možete privući pažnju potencijalnih gostiju i povećati svoje šanse da će oni rezervirati smještaj kod vas.
Ako je Ana pogledala moju Facebook stranicu, pročitala vodič o plažama u blizini i top restoranima, ona će biti nekoliko koraka do rezervacije. No, za primjer ćemo uzeti da je našla drugu kuću za odmor koja ima malo veći bazen i teško joj je odlučiti između nas i druge kuće.
U tom trenutku sigurno će pomoći mali popust i “pogurati” Anu u kupovnu fazu, te će odlučiti biti naša gošća.
Nikako ne bih preporučio da akcije i popusti budu dio cijelokupne strategije i da ih imate konstantno no postoje primjereni trenutci kada bi mogli donijeti više koristi nego štete.
Izdvajam popuste koji inače najčešće dobro rezoniraju s potencijalnim gostima, a vjerujem da ste s opcijama i upoznati.
Akcije i popusti za marketing vaše kuće za odmor:
- Popusti na postotak: Popust na cijenu smještaja jedan je od najčešćih popusta i ljudima daju osjećaj da su ostvarili “good deal”. Popusti od 10% do 20% pokazali su se učinkovitima u privlačenju potencijalnih gostiju.
- “First-time booking” popusti: Popusti za prvu rezervaciju vaše kuće za odmor dobro rezoniraju s ljudima jer ih potiču da isprobaju vaš smještaj.
- “Last-minute” popusti: Popusti za rezerviranje smještaja u posljednjem trenutku su dobro rezoniraju s ljudima jer ih potiču na impulzivnu kupnju.
- “Multiple night” popusti: Popusti za rezerviranje smještaja za više noći dobro rezoniraju s ljudima jer ih potiču da rezerviraju smještaj na duži period. Većina iznajmljivača kuća za odmor postavlja minimum noći te tu možete dati popust na “Multiple week” rezervacije
- “Bring a friend” popusti: Popusti za rezerviranje smještaja uz prijatelja su dobro rezoniraju s ljudima jer ih potiču da dijele svoje iskustvo i rezerviraju smještaj zajedno s drugima. Jako dobra opcija za obitelji koje žele putovati zajedno, te za one koji imaju mjesta za dvije ili više obitelji.
- “Early bird” popusti: Popusti za rezerviranje smještaja unaprijed dobro rezoniraju s ljudima jer ih potiču da planiraju unaprijed i rezerviraju smještaj ranije.
*Dodao bih da su popusti jako dobra strategija kao Lead magnet u izgradnji vaše email liste.
Akcije i popusti se obično objavljuju na web stranicama, društvenim mrežama i putem e-mail kampanja. Važno je da akcije i popusti budu jasno označeni i da se pridržavate svih pravila i politika pojedine društvene mreže ili online platforme koja se koristi. Ako se ne pridržavate pravila, vaše objave i kampanje mogu biti obrisane ili čak blokirane.
Izradite sadržaj i bookirajte kuću za odmor
Popis i vrste sadržaja su tu, vjerujem da će i poveznice na primjere pomoći u razvijanju vaših ideja što i kako pripremiti za vaše Idealne goste. Većina nas voli vidjeti lijep i bogat sadržaj, pogotovo luksuz i mjesta gdje bismo mogli planirati svoj godišnji odmor. Vaši pratitelji na Facebooku, a i ostalim društvenim mrežama bit će oduševljeni vašim video objavama, savjetima, blogovima i turističkim vodičima.
Sad vam još preostaje pregledati kuću i smisliti kakav close-up sadržaj snimiti, koje vodiče izraditi i kada to sve objaviti. Sretno!