Za vas smo izdvojili 3 razloga zašto vam se isplati ulaganje u web stranicu te kako ono pomaže vašem poslovanju i rastu brenda. Channel manager omogućit će vam da se proširite na sva internet prostranstva na koja je to moguće te ćete imati izvanredan prometa na web stranicu. Rast brenda i prepoznatljivosti vaših apartmana vidjet ćete vrlo brzo no to ovisi o kvaliteti kanala i samoj količini. Booking engine omogućit će vam smanjenje troškova jer ćete sav promet koji ste generirali uz pomoć Channel managera moći iskoristiti za direktne rezervacije. Od prvog trenutka kad ste krenuli s internet oglašavanjem cilj vam je trebao biti – DIREKTNE REZERVACIJE. Za kraj jako bitno, komunikacija prema gostima i posjetiteljima ostaje na vama, imate nekoliko vrhunskih mogućnosti koje će vam osigurati jačanje brenda i bolje konekcije s gostima vašeg smještaja.
1. VIŠE DIREKTNIH REZERVACIJA UZ BOOKING ENGINE
Najbitnija prednost web stranice vaših apartmana jest u direktnim rezervacijama. Prednost direktne rezervacije jest u tome što uplata ide direktno na vaš račun te ne morate plaćati turističkoj agenciji ili booking servisu za rezervaciju apartmana. Sve što radite na internetu povezano je jedno s drugim, a tako je povezana i ova opcija koju pružate gostima vaših apartmana. Osoba će biti jako sretna i zadovoljna ako na vašoj web stranici napravi direktnu rezervaciju i vi joj se automatski mailom zahvaljujete na rezervaciji. Dajete osjećaj brige za tog specifičnog gosta i njegov boravak u vašem apartmanu. Na vašu web stranicu možete dovesti potencijalnog gosta s reklamama na Facebook (Meta) i Google platformama za 1€, dok je cijena jedne noći višestruko veća. Nikako vam ne govorimo niti obećajemo rezervacije za 1€ jer je to jako teško no dobro posloženom strategijom i pametnom implementacijom dogovorenog povećat ćete prihode za manje uloženog. Booking engine povezan s PMS i Channel managerom te se sve ažurira i pruža vam dragocjene informacije o vašim gostima. Osoba koja radi marketing vaših apartmana bit će jako zadovoljna s onim što vidi te će prilagoditi marketinške aktivnosti. To će vas dovesti do uštede na ulaganjima i većem ROI-u.
2. DOSTUPNI GOSTIMA NA CIJELOM INTERNETU UZ CHANNEL MANAGER
Channel manager savršen je odabir za sve koji koriste više kanala prodaje. Osim direktnih rezervacija povežite se s Airbnb.com i/ili Booking.com te ostalim kanalima gdje se nalaze vaši gosti. Iskoristite moć tehnologije kako biste uštedjeli vrijeme i zaradili. Channel manager pomoći će u prodaji i izbjegavanju overbookinga, te će vam olakšati ažuriranje cijena i rezervacija
PRODAJNI KANALI
Uz mogućnost direktnih rezervacija na vašoj web stranici, povežite se s ostalim prodajnim kanalima kao što su Booking.com i Airbnb.com. Osim što ćete biti vidljiviji puno većem broju gostiju preusmjerit ćete ih na vašu web stranicu te prikupljati podatke koji vam mogu služiti za daljnje marketinške aktivnosti na društvenim mrežama, Google platformi (ima ih još mnogo)
PRIMJER: Dat ćemo vam primjer kako možete koristiti goste koji dolaze na vašu web stranicu. Postavljenim Facebook kodom na vašu web stranicu prikupljat ćete podatke svih ljudi koji su posjetili vašu web stranicu.
Podatci koje imate jako su vrijedni zato što su to podatci ljudi koji su vaša target skupina te im se možete ponovo oglašavati.
IZBJEGNITE OVERBOOKING
Direktne rezervacije i svi prodajni kanali povezani su u jedan sistem koji vi pregledavate na vrlo jednostavan način. Sustav se ažurira svakih 15 minuta te ćete zahvaljujući toj brzini izbjegnuti overbooking i probleme s gostima.
Nećete morati ručno zapisivati kada imate koju rezervaciju na kojem kanalu i pisati mailove gostima da dođu u drugo vrijeme ili da ne dolaze uopće. To će samo dovesti do loših recenzija i pada povjerenja u vas.
AŽURIRANJE CIJENA I REZERVACIJA
Cijeli sustav bit će vam takoreći na dlanu. Osim što je sve ažurirano da izbjegnete overbooking, sami ćete moći ažurirati svaku pojedinu rezervaciju tako da izmijenite cijenu (samo nemojte da gost ne zna o tome 😂), datum dolaska i odlaska (valjda bi ovo trebali javiti gostu 😉), odredite koliko je minimum i maximum dana za rezervirati apartman/e, blokirajte određene datume za rezerviranje (npr. trebate popraviti nešto u apartmanu ili vam treba za osobne potrebe).
Zbog dobre povezanosti web stranice i prodajni kanala zaboravite na overbooking i bavite se stvarima koje će dovesti više gostiju u vaš apartman.
3. KOMUNIKACIJA USMJERENA VAŠEM GOSTU I VAŠIM POTREBAMA
KOMUNIKACIJA NA WEB STRANICI
Komunikacija na web stranici vrlo je učinkovita jer komunicirate direktno s gostima i onima koji će to postati. Možete izraditi više vrsta stranica i dovoditi goste da ju pročitaju i stupe u kontakt s vama.
Ako gost ne stupi u kontakt s vama ali je pročitao stranicu ili je otišao na drugu stranicu, vi ste opet dobili informaciju. Prateći analitiku znat ćete koliko su se ljudi zadržali na vašoj web stranici, jesu li kliknuli na određeni link ili CTA, jesu li došli s društvenih mreža ili su organski promet.
Postoje razne vrste stranica (landing page-evi a neke od najkorištenijih su:
- Prodajne stranice – Jedne su od najtežih za napisati jer ljude uvjeravamo da rezerviraju apartman
- “Splash” page – primjer bi bila tvornica piva koja ima webshop i kad dođete na tu stranicu morate potvrditi da imate više od 18 godina
- Squeez page – Uglavnom nam služe kako bismo gostu dali vrijednu informaciju u zamjenu za email. Najčešće se koristi kao pop-up gdje u trenutku čitanja stranice ili članka izliječe prozorčić s ponudom
- Lead capture – koristimo ih u srednjem dijelu funnela
- Thank you stranice – stranica s kojom stvaramo personalizaciju, pratimo konverzije i usmjeravamo ljude dalje na akciju koju želimo da naprave
- Unsubscribe stranice – po GDPR pravilima moramo ljudima omogućiti da se odjave s naše email liste
- 404 stranice – stranice koje vam mogu pomoći da kroz humor pojačate svoj brend. Na njih ljudi dolaze kada postoji “prazan” link
Napišete tekst i posložite ga na različite stranice, te ga testirajte i optimizirajte.
AUTOMATIZIRANJE KOMUNIKACIJA
Automatizirati komunikaciju želite jer će ona dovesti do ubrzavanja procesa i personalizacije.
Automatiziranjem komunikacije na pravi način gost će vas vidjeti kao nekoga tko brine za njih i ono što im je potrebno te ćete stvoriti bolju povezanost.
Automatizirajte komunikaciju prilikom:
- Prihvat upita
- Prihvat rezervacije
Kod prihvata upita i rezervacije potrebno je izraditi primjereni thank you page i povezati s automatskim mailom koji će im se poslati,a vezan je za informaciju koju su oni tražili.
CHAT PLUGIN
Omogućite gostima na vašoj web stranici live chat. U svakom trenutku oni vam mogu postaviti pitanje kako bi dobili više informacija vezano za vaš smještaj, mjesto u kojem se nalazite, rezervacijama i ostalo što ih zanima.
Vi ćete dobiti zadovoljne goste koji će puno prije konvertirati na vašoj web stranici nego kod vašeg susjeda.
Jedini potencijalni problem koji moramo naglasiti jest da morate imati pri ruci mobitel i odgovarati u kratkom roku na live upite. Ako posjetitelji ne budu brzo dobili odgovor i nestanu s vaše stranice jako teško ćete ih povratiti na stranicu.
Djelomično možete izbjegnuti problem tako da im u live chatu automatski stigne obavijest da očekuju odgovor na mail ili unutar nekoliko minuta / sati.